"סיפור כוזב והזוי": בן גביר תובע את פעיל השמאל

    איתי גדסי No Comments on "סיפור כוזב והזוי": בן גביר תובע את פעיל השמאל

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר החליט לתבוע את פעיל ה- BDS גלעד שדה, על סך חצי מיליון שקל: "סיפור כוזב והזוי. שדה שם לו למטרה לפגוע בדמויות מרכזיות בימין"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תובע את איש השמאל הקיצוני ופעיל תנועת BDS – גלעד שדה על סך חצי מיליון ש"ח, על כך שטען כי כשהיה בן 14 בן גביר הורה לו לחבל ברכבי האו"ם וליצור תקרית דיפלומטית. בן גביר טוען כי זה "סיפור כוזב והזוי".

    בכתב התביעה נטען כלפי שדה כי "מקטנותו הפך הנתבע לפעיל אלים וקיצוני במיוחד, ברצונו להוכיח כי הוא יהודי נאמן לדרכו. הדבר התבטא בכך שהיה פועל באלימות פיזית ומילולית קשה כלפי ערבים, מתרברב בכל הזדמנות כי הוא בנו של טירן פולק אשר הינו "אימת הערבים", ואף נהג באלימות כלפי יהודים שאינם אוחזים בדעותיו הקיצוניות (גם אנשי ימין). בנוסף, היה הנתבע תוקף שוטרים, שורף רכבים, זורק אבנים, מנקב צמיגים, ומבצע עבירות רכוש אף ללא קשר לפעילות ימנית".

    בכתב התביעה מפורט עוד כי "במהלך שהותו של שדה בחו"ל, לפתע, הפך הנתבע את עורו והחל לאמץ עמדות שמאל קיצוניות, בפעולות נגד מדינת ישראל ותחת ארגונים הפועלים נגד המדינה. הנתבע שם לו למטרה לפגוע בדמויות מרכזיות מהצד הימני-פוליטי של המפה. הדבר בא לידי ביטוי, בין היתר, בסיפורים הכוזבים וההזויים שכתב בפרסומים הנדונים בתובענה דנן".

    בכתב התביעה נטען כי במסגרת הקמפיין שהוא מנהל, שדה משלם לאנשים ואף מנצל אותם, על מנת שיקחו חלק ויספרו את "הסיפור שלהם" – "גם אם מדובר בסיפור שקרי – מה שחשוב שיהיה סיפור".

    השר בן גביר דורש משדה פיצוי של חצי מיליון ש"ח בעקבות הכוונה לפגוע בשר וכפיצוי על הנזק שנגרם בעקבות הפרסומים הכוזבים.

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "גלעד שדה הוא אדם ששם לעצמו למטרה להוציא את דיבתה של מדינת ישראל בעולם, ובפרט את דיבתם של אנשי ימין. נגמרו הימים שבשמאל הקיצוני ובתנועת ה-BDS מוציאים את דיבתה של ישראל ולא משלמים על כך. לשקרים המופרכים ולהכפשות שמפיץ האדם הקיצוני והמסוכן הזה נגדי – יהיה בעזרת השם מחיר בבית המשפט.



    0 תגובות